Stenbocken
4/29/2013 12:44:42 am

Välkommen bland alla oss som sedan årtiondent ,insett var ett döende Sverige o. Europa är på god väg.
Önskar din blogg lycka till.
Alla behövs för att i någon mån fördröja det framtida slaveriet under musimerna !!

Reply
Anita!
4/29/2013 12:57:27 am

Tack, vi måste ena oss mot dessa galna politiker och politisk "korrekta! journalister - dm håller på att förstöra mitt land totalt!

Reply
Lena
8/24/2015 09:45:38 am

Ja håller med dig. Jag är inte svensk. Bor inte i Sverige, men bor i Europa. Är kristen och demokrat, fast jag tycker att muslimerna ska ut från alla kristna länder om de kan inte infiltrera sig.
De respekterar inte oss och hoppas att i framtiden hela Europa kommer bli islamiskt.
Hoppas att det är inte för sent att göra någonting mot dem. Många nya migranter kommer...
Vi måste stå upp.

Reply
kicki magnusson
7/15/2016 11:42:33 am

Nu får det vara nog. Vi skall inte blanda muslimer å kristna. Det är lika med kollision med våran tro å livsstil N u räccker det skicka ut alla bss

Reply
kicki
7/15/2016 12:11:40 pm

kan inte fatta att sverige står med skyddslappar och inte ser vad som håller på att ske .svt och 4an är så toleranta med all invandring och tolerera det europeiska sammarbetet som gått över styr när de röd gröna sitter i reg NUär det dax för SD.Vi betalar för att lyssna på nyheterna. MÅSTE FINNAS MER NYHETER enl min uppfattning. Soss borde skämmas som tar in allt å alla bara det är muslimer å annat pack

Reply
Affe
9/12/2016 11:03:00 pm

Dags att sätta ner foten ordentligt. Jag har alltid varit, försökt vara tolerant mot alla religioner, kulturer. Nu är det slut med det. Islam är en gång för alla en aggresiv och intolerant religion som vill ha världsherravälde.
När ska våra ryggradslösa politiker och journalister sluta upp med att försöka vara politiskt korrekta ? Det tjänar bara muslimernas egna syften. Dom utnyttjar våra lagar om fri yttrandefrihet och bidragssamhälle. Men vänta bara....när dom väl bitit sig fast så är det slut med allt sådant. Läs Koranen där står allt klart och tydligt.
Det har redan gått för långt, sätt ner foten nu !
Återställ svenska värden och vår egen kultur som muslimerna vill utrota.
Skulle kunna skriva en hel bok men det väl dags att avrunda här.

Reply
11/3/2016 03:27:21 am

Tankar kring den djupa oförenlighet som råder mellan islam och demokratin. Skolpolitik, invandringspolitik arbetslöshet och brottslighet
häger alla samman och måste lösas med demokratiska metoder i ett demokratiskt samhälle. Se speciellt "Islam och EU:s framtid"

Reply
Dennis
10/14/2017 11:23:11 pm

Googla på barselona avtalet som slöts i EU
Med hot om att vi inte skulle få köpa olja.

Reply
Nilla
1/14/2018 04:54:41 am

Stoppa helvetet omedelbart !! Men hur ??Har tipsanmält underrättelsetjänsten om Islamiseringen ! Ville göra polisanmälan på Lövfen & hela 7 klövern ! Verkade lättare sagt än gjort !! Men jag ska fan polisanmäla dem !! Landsförrädare hela skiten !! Jag sa till polisen att jag återkommer med polisanmälan, för ingen kan hindra mig till detta !!!

Reply
Tor
11/9/2020 10:19:11 am

Vikingar
Nu är det dags ,vänta ej längre !


Reply



Leave a Reply.

    Anita Andersson

    Så svenskt det kan bli och det ska inte regering, muslimer eller journalister ändra på!
    Naturligtvis heter jag nåt helt annat men av hänsyn till det jag skriver om så vore det dumt och till och med farligt att gå ut med namn!

    Arkiv!

    April 2013